Kresebný cyklus „Mimikry“, inspirovaný světem zvířat.
V grafických listech se jedná o cyklus kočkovitých šelem a zeber, v střídmých dvoubarevných až tříbarevných litografiích, jenž se jedná právě o sepjetí zvířete s přírodou, ve které žije. Jako už v dřívějších cyklech, je tato práce založena na spontánní bezprostřední kresbě postavené na lineárním zpracování. Na rozdíl od cyklů Heartdeco a Antilopy noci, kdy šlo o stylizaci zvířecího těla až ke zvířecímu znaku se zde autor vrací k uvolnění, kde jde nejen o pohyb, ale i o zapojení do celkové kompozice, v níž je někdy až rovnocennou součástí vlastního výjevu i krajina transponovaná do imaginární roviny stylizovaných prvků konkrétních vegetativních detailů – ať už jsou to listy ztvárněné menšími kontrastními skvrnami, v případě gepardů v keři, nebo již zmíněné tygří pruhy přecházející do bambusových kmenů v pozadí tygra. Záměrně je v celém cyklu litografií vynechávána ostrá konturová linie ohraničující tělo zvířete. Tak probíhá propojení ku příkladu gepardích skvrn na srsti se stejně intenzivními skvrnami připomínající listy na pozadí. Zrovna tak černobílá zebra mající v pozadí suché větve a kmeny africké savany vystupuje do popředí díky směru i tvaru čáry respektující anatomii zvířete, kterou se snaží autor respektovat ve většině případů. Grafické vidění spíše lineární, kde jde buď to o pohyb nebo o kontrast statického s časově proměnlivým, kontrast živého a neživého o kontrast dne a noci, světla a stínu.