Technologie: na přežahový materiál je vykreslena tužkou kompozice jednotlivých objektů. Hlavní siluetní linie jsou realizovány malbou kobaltem, či vtavnou barvou. Následně autor objekty koloruje solemi (chloridy kovů) – jemná škála pastelových barev. Hlavní linie je nutno obtáhnout horkým voskem, dále naglazovat a vypálit na 1400 °C. Vznikl identický basreliéf s živými okraji. Autor pokračuje dekoračními výpaly: zlato a platina – 820 °C, povrchové barvy a listery studených tónů 780 °C a ve finále červené, žluté a oranžové listery 740 °C.
Porcelánový kávový servis Tutanchamon se skládá z šesti šálků a podšálků, cukřenky, mlékovky, velké konvice a podnosu pro šest ša-po. Materiálem je pravý karlovarský sněhobílý porcelán, realizovaný na pět výpalů. Autor vychází z originálního servisu „Tetra“ vyráběného v porcelánce „Moritz Zdekauer“. Autor Boris Nosek říká: „Postava Tutanchamona je pro mne přímo signifikantní pro celou řadu objektů cyklu Egyptské reminiscence.“ Tvoří téměř třetinu grafického listu, je hlavním námětem kávového podnosu, šálku, podšálku a velké sloupové vázy. Autor měl hluboké poznatky v této oblasti díky literatuře a studiu na pražské AVU a také díky profesoru Fr. Koreckému z první generace českých egyptologů a jeho knize „Objevy pod pyramidami“ a především z jeho dlouhodobých a mnohonásobných návštěv Egypta za účelem poznávacím. Třikrát absolvoval cestu parníkem po chrámech na Nilu – Luxor, Karnak, Údolí králů, Hatschepsut, Etfu, Kom Ombo, Asuán, Philae až po Abú Simbel. Tak právě tento servis je mozaikou fragmentů a vzpomínek podstatných památek, soch či výjevů egyptského světa. Jsou zde nejen portréty Achnatona, Nefertiti, Rahotep a Nofreta, Tutanchamona, pyramidy, Sfinga, ale i bohové jako je Horus, Sobek, Anubis či Basted. Jsou zde i zachyceny výjevy z běžného života – láska mezi mužem a ženou, oddaná otrokyně, ranní modlitba, plavba na Nilu, pohřbívání. Ale především dominují výrazné pamětihodnosti jako jsou Džoserova stupňovitá pyramida v Sakaře, velká Sfinga, Amonovy ruce dají sluneční dary dětem Egypta. Symbolické mince se mění na ovály a z nich se skládá srdce lásky – největší dar. Součástí těchto výjevů na pláštích šálků, konvic, ale i velkých či malých váz jsou i vymyšlené hieroglyfy, které se dají často přečíst i česky. Zejména ve velké váze jsou ze zadní strany řádky znakových piktogramů čitelných coby latinka. Lze přečíst slova jako je blahobyt, láska, rozum, rodina, spravedlnost, zdraví apod. Jsou to jedny z nejpodstatnějších hodnot života, o které jde od starověku po současnost.